Veelgestelde vragen

Hoe bereik ik Dr. Nadine Costers?

Je afspraken leg je vast via mijn digitale, medische agenda of door telefonisch contact met het telesecretariaat. Je kan ook steeds een teleconsult (op afstand) inboeken. Je vindt meer informatie hierover op de contactpagina

Hoe bekom ik resultaten van een onderzoek?

De privacy-wetgeving (GDPR) verbiedt het versturen van resultaten van een onderzoek per email. Dit gebeurt via een beveiligd digitaal platform zoals helena.care of cozo.be.

Hoe installeer ik Helena, het gratis gezondheidsportaal tussen jou en je zorgverleners? Helena voor patiënten

Het toelichten van je resultaten en het beleid naar aanleiding van een onderzoek gebeurt aan de hand van een consult. Hiervoor leg je best op voorhand een (telefonische of live) afspraak vast.

Wat als je arts afwezig is?

Geplande vakanties vind je steeds in de medische agenda. Indien nodig, wordt een vervanger aangeduid. Anders heb je vrijblijvend de mogelijkheid om naar een arts van keuze te gaan. Met je e-id kan elke arts de belangrijke elementen uit jouw patiëntendossier raadplegen. In uitzonderlijke situaties kan er toestemming gegeven worden om telefonisch te communiceren voor verdere opvolging.

Na 19u, in het weekend of op feestdagen: Huisartsen Wachtdienst Noord West-Vlaanderen | Hawap VZW

Nuttige links

Hoe betaal ik?

Wij aanvaarden volgende betaalmogelijkheden:

  • Cash

  • Payconic (opgelet: download en installeer de app op voorhand meer informatie)

  • Bancontact

  • Via overschrijving

  • Derdebetalersregeling (raadpleeg je ziekenfonds voor meer informatie)

Nuttige telefoonnummers/Spoedgevallen